• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Тиждень зарубіжної літератури у Мисюрівській ЗОШ І-ІІІ ступенів

Тиждень зарубіжної літератури у Мисюрівській ЗОШ І-ІІІ ступенів

2018-02-02

/Files/images/Тиждень зарубіжної літератури.jpg

З 20.01 по 02.02 2018 року в Мисюрівській ЗОШ І ІІІ ступенів проходив тиждень зарубіжної літератури.

У рамках тижня було заплановано ряд заходів з метою поглибити знання учнів, викликати в учнів інтерес до читання.

Протягом тижня учні демонстрували творчі здібності. Активно приймали участь у різних вікторинах, конкурсах, розгадували кросворди.

План роботи

Понеділок 29.01 1.Відкриття тижня. Оголошення плану роботи. Анкетування. 2. Психологічний тест «Який ти казковий герой» 3. Літературні читання «Мій улюблений твір світової літератури»
Вівторок 30.01 1.Конкурс на кращу мапу країни ЗЛ. 2. Конкурс стіннівок (на кращу літературну газету або фотогазету). 3.Виставка-конкурс малюнків «Читаємо, уявляємо, малюємо»
Середа 31.01 1.Конкурс читців «Голоси поетів світу» 3. Поетичний турнір «Упізнай поета за віршем»
Четвер 01.02 1. Усний журнал «З Україною в серці». 2. Розгадування кросвордів.
П’ятниця 02.02 1. КВВ «Шанувальники зарубіжної літератури» 2. Підсумки тижня, нагородження переможців.

Цікаві бувальщини та пригоди з життя видатних людей

Як стати письменникам

Московський лікар Беркут у своїх спогадах розповідав, як Гоголь радив одному знайомому пробувати свої сили в літературі.

- Необхідні вправи, звичка, треба набити руку. Візьми собі за правило писати щодня протягом двох-трьох го­дин.

- Та що писати, коли в голову нічого не лізе?

- Отак і пиши: «Нічого в голову не лізе». Завтра що-не-будь знову додаси і так далі. Наб'єш руку і будеш пись­менником. Так і я робив.

Артист-юнак

Коли в Ніжинському ліцеї було створено драматичний гур­ток, Гоголь став його першим учасником, розшукував п'єси для постановки, малював декорації, виготовляв костюми, навіть писав із товаришами п'єси. Розповідали, що він пре­красно виконував роль Простакової в комедії Фонвізіна «Не­доросток». Жодній актрисі не вдавалося у той час грати цю роль так, як грав її шістнадцятирічний Гоголь.

Перед каторгою

Коли Достоєвського мали везти на каторгу, йому дозво­лили побачитися з рідними. Письменника відвідали брат Михайло і родич Олександр Мілюков. Останній згадував:

«В очах старшого брата стояли сльози, а Федір Михай­лович був спокійний і казав йому:

- Годі, брате, ти знаєш мене, не в труну ж я іду, не в могилу ховаєш, - і в каторзі не звірі, а люди, може, ще й кращі за мене... А вийду з каторги - почну писати. За ці місяці я багато пережив, у собі самому пережив, а по­переду ще побачу й переживу, - буде про що писати...»

Пишіть вірші

Якось викладач ліцею, де вчився Пушкін, викликав його до дошки і запропонував розв'язати алгебраїчну за­дачу. Пушкін довго переступав з ноги на ногу й писав якісь формули.

- Що ж вийшло? Чому дорівнює ікс? - спитав викладач.

- Нулю, - посміхаючись відказав Пушкін.

- У вас, Пушкін, у моєму класі все кінчається нулем. Сідайте на своє місце й пишіть вірші.

Три дні праці

Софокл якось було сказав, що три рядки забрали у нього три дні праці.

—Три дні? — здивовано вигукнув присутній при цьому віршомаз. — Та я за цей час написав би сто!

—Але вони й існували б тільки три дні, — відповів Софокл.

Мрії

До У.Шекспіра прийшов юнак і запитав, що потрібно робити, аби бути таким, як він. І той відповів:

— Я хотів бути богом, але став тільки Шекспіром. А
ким ти будеш, якщо мрієш стати лише мною?

Де легше стояти

Герцог Орлеанський, прогулюючись з Вольтером, зробив йому зауваження, що тон, яким той розмов­ляє з ним, дуже фамільярний.

—Не забувайте, що я стою значно вище від вас, — промовив герцог.

—Та певна річ! Адже стояти вище від мене легше, ніж стояти поряд.

Освячена земля

Паризький архієпископ не давав дозволу поховати Мольєра на цвинтарі: мовляв, за церковним обрядом там комедіантів не ховають. Дружина Мольєра звернулася до короля. Той викли­кав архієпископа.

—Що там коїться у зв'язку зі смертю Мольєра?

—Та закон забороняє хоронити його на освяченій землі...

—А глибоко вона освячена?

—На чотири фути, ваша величносте.

—То поховайте його глибше, на п'ятому футі, —порадив король.

Так і зробили, поховали Мольєра на кладовищі Свя­того Жозефа в кутку, де закопували самогубців і нехрещених дітей.

Минув час, і парижани забули про освяченість чоти­рьох футів, а п'ятий фут і сьогодні Франція вважає освяченим.

Який ти казковий персонаж?

1. Ти любиш допомагати людям?

А) Я люблю, якщо на це не треба витрачати багато часу та зусиль.

Б) Я краще вмію керувати, ніж допомагати.

В) Я дуже люблю допомагати іншим, часто це роблю, навіть якщо у мене власні проблеми.

Г) Можу допомогти хорошою порадою.

2. Чи мрійлива ти натура:

А) Більше люблю здійснювати мрії інших.

Б) Ну, можливо, трішки. Але головне – гроші на втілення мрії!

В) Так, дуже!

Г) Я за те, щоб мрії здійснювалися!

3. Який персонаж тобі подобався в дитинстві:

А) Коник-Горбоконик.

Б) Царівна-Лебідь.

В) Гидке Каченя.

Г) Колобок.

4. Якби ти охарактеризував(-ла) себе одним словом, то це було б:

А) Доброта.

Б) Владність.

В) Покірність.

Г) Безтурботність.

5. Від життя ти чекаєш:

А) Нічого не чекаю: все, що потрібно беру сам(-а).

Б) Несподіваного спадку від далекого родича.

В) Принца на білому коні (принцесу - красуню).

Г) Приємних і радісних сюрпризів.

6. Чи любиш ти гучні заходи та вечірки?

А) Так, обожнюю

Б) Ні, але часто доводиться бувати.

В) Люблю, але незручно себе там почуваю.

Г) Я люблю їх влаштовувати.

7. Чи можеш ти бути жорстким(-ою)?

А) Залежить від ситуації

Б) Авжеж.

В) Іноді хотілось би, та не вмію.

Г) Ні, це не про мене.

8. Як ти ставишся до розкоші?

А) Не думаю про це. Я сам(-а) – розкішний(-а,) і це головне.

Б) Мрію жити в палаці.

В) Розкіш – це щастя рідних і близьких.

Г) Розкіш – це можливість розважатися без меж.

9. Де би ти хотів(-ла) працювати:

А) Свій бізнес.

Б) Керівна посада.

В) Сфера послуг.

Г) У сфері розваг.

10. Як ти ставишся до навчання?

А) Подобається тільки тоді, коли розповідають щось цікаве.

Б) Не люблю навчатись, але мушу, бо це мій обов’язок.

В) Дуже люблю навчатись, бо це можливість пізнати світ.

Г) А навіщо взагалі потрібне навчання?

Перевір результат!

Більшість відповідей «А»: Ти - «Фея» («Чарівник»). Оптиміст і непоправний людинолюб, ти підеш на багато чого, щоб допомогти людям. Ти обожнюєш робити подарунки, підтримувати та приносити маленьку радість своїм рідним і близьким за першої ж нагоди. Що особливо добре - ти здатний(-а) допомагати і сам(-а) собі в тому числі. Нові знайомі автоматично потрапляють під твою опіку. Однак пам’ятай: якщо дуже викладатися, то можна марно розтратити себе. Переконайся, що не розсипаєш бісер перед свинями.

Більшість відповідей «Б»: Ти - «Королева» («Король»). Уже з визначення видно, що ти – владна та сильна натура. Досягати і розпоряджатися – ось що підготувала тобі доля! Ти – господар(-иня) свого життя і завжди досягаєш мети. У тебе обране коло спілкування. І ти завжди чітко знаєш, чого хочеш. Часом твоїй твердості навіть заздрять та залюбки підкоряються тобі. Але будь обережний(-а): надмірна жорсткість вбиваєдружбу.

Більшість відповідей «В»: Ти - «Попелюшка» («Іванко-Дурник»). Ти завжди готовий(-а) прислужити. Роботящий(-а), добрий(-а), спокійний(-а), але не ганчірка, звісно ж.

Ти не схильний(-а) конфліктувати, йдеш на компроміс. Саме завдяки вмінню підкоритися та не втягуватися в палкі суперечки, ти часто одержуєш бажане і досягаєш своєю лагідністю результатів там, де «обламалися» найкрутіші. Згадай, адже за терпіння Попелюшка та Іванко-Дурник отримали винагороди. Однак трохи більше впевненості тобі не завадило б.

Більшість відповідей «Г»: Ти - «Пеппі-Довгапанчоха» («Карлсон»). Ти – душа компанії. Там, де ти – сміх, радощі і немає місця смутку. Ти легко знаходиш вихід із найскладніших ситуацій. За кількістю друзів тобі немає рівних. Невиправний оптиміст і людинолюб, віриш, що життя саме таке, яким його сама собі робить людина. Проте маєш пам’ятати: іноді трапляються такі ситуації, які вимагають серйозного підходу. І не кожен, хто називається твоїм другом, насправді ним є.

Кiлькiсть переглядiв: 400

Коментарi